Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2017 22:50 - САМОЛЕТНА ИСТОРИЯ
Автор: havel Категория: История   
Прочетен: 703 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
       Анонсиране  от към пилотната кабина:
   -- Драги  пътници, след 20 минути кацаме на летище София. Времeто е хубаво, небето е полу-облачно,  температура на въздуха  18 градуса....  О-о-ох  изгорях !?... Какво правите?... Сляпа ли сте!?.....
      В самолета настъпва, небивала суматоха...Всички пътници са станали  от местата си...Викове!...   Крясъци!.... Всичко се тресе!...Някой, възбудено нарежда. Други  посягат към парашутитe.Трети са се сдобили с железни чукчета за  чупене на стъклата...и  изведнъж, нов анонс от капитана на самолета:
        -- Драги пътници,
    Много се извинявам ако съм Ви уплашил...но наистина изгорях!.... Стюардесата неволно изля чашата горещо кафе от горе ми.  Ако някой не ми вярва нека да дойде и види как отпред е намокрен пантолона ми и ми гори!....
        Дочул тези думи някой от задните редици отговаря:
      --  Капитане, елате Вие и вижте как нашите пантолони са намокрени отзад и горят!...И не само горят ами и миришат!?....



Тагове:   кафе,   самолет,   мокрота,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: havel
Категория: История
Прочетен: 569506
Постинги: 215
Коментари: 409
Гласове: 2415
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031